Specijalist za zadovoljstvo klijenata (m/ž)
Opis posla
Komunikacija s kupcima
Up-selling i savjetovanje kupaca
- Brza i učinkovita obrada upita, reklamacija i povrata proizvoda
- Pružanje informacija i savjetovanje kupaca o proizvodima i uslugama s ciljem povećanja prodaje putem ticketing sustava
- Prepoznavanje prilika za dodatnu prodaju up-selling
- Suradanja s internim timovima radi rješavanja specifičnih zahtjeva kupca
Podrška kroz projekte programa vjernosti
- Implementacija i razvoj ticketing sustava za praćenje i upravljanje korisničkim upitima
- Komunikacija s kupcima putem ticketing sustava
- Praćenje korisničkog feedbacka i optimizacija programa
- Sudjelovanje u izradi planova akcije i promocije (priprema za newsletter ili obavijestima unutar aplikacije za program vjernosti)
Newsletter komunikacija
- Izrada i distribucija prethodno definiranih newslettera s fokusom na relevantne ponude i novosti, te praćenje učinkovitost i kampanja
Suradnja s internim odjelima
- Koordinacija s timovima radi učinkovitog rješavanja korisničkih upita
- Identifikacija problema i optimizacija procesa u timu
Što mi tražimo
- Iskustvo najmanje 3 godine u korisničkoj podršci
- Iskustvo u radu s modernim CRM alatima
- Sposobnost upravljanja odnosima s kupcima, naglasak na proaktivnom pristupu i rješavanju upita
- Iskustvo u Up-selling komunikaciji
- Osnovno razumijevanje marketinških alata
- Spremnost na učenje i pomoć u razvoju novih alata i programa u sferikorisničke podrške
- Pozitivan i prijateljski stav, timski duh i želja za učenjem
- Poznavanje engleskog jezika je prednost, ali ne i uvjet
Što mi nudimo
- Poticajno radno okruženje
- Rad u mladom timu
- Topli obrok
- Parking osiguran
- Usavršavanje vještina i znanja te kvalitetno mentorstvo
- Stalni radni odnos
Ako smo vas zainteresirali, javite nam se i pošaljite svoj životopis na e-mail [email protected]