Pretraživanje
Zatvori
Prijava Moj račun
0
Košarica 0 kom

Vaša košarica je prazna.

Odaberite neki od proizvoda iz našeg kataloga i dodajte u košaricu.

Dostava Besplatna
Ukupan iznos 0,00 kn | 0,00 €
Zatvori
Kako mogu naručiti?

Postupak online kupovine se sastoji od 3 jednostavna koraka:

  1. odaberite nakit,
  2. dodajte nakit u košaricu,
  3. odaberite način plaćanja i potvrdite narudžbu.

Za nekoliko minuta primit ćete e-poštu s pregledom narudžbe na e-adresu koju ste naveli prilikom prijave. Nakon toga narudžbu stavljamo na slanje i ona za nekoliko dana dolazi na željenu adresu.

Slikovne prikaze svakog koraka pogledaj u Vodiču za online kupovine.

Kako ću znati jeste li zaprimili moju narudžbu?

Kupac će elektronskom poštom biti obaviješten o potvrdi narudžbe (elektronička poruka koja sadrži izabrane artikle). Ako poruku ne primite, preporučujemo da provjerite pretinac "Neželjena pošta" (Junk mail). Ako u tom pretincu ne možete pronaći poruku potvrde, kontaktirajte nas putem e-maila na webshop@zaks.hr ili pozivom na broj 0800 5959

Ako ste se registrirali za kupovinu u online trgovini, možete jednostavno pregledati svoje narudžbe na profilu koji ste kreirali.

Što učiniti ako proizvod trenutačno nije dostupan?

Kada proizvod trenutačno nije dostupan možete upisati vašu adresu e-pošte, a web shop će vas automatski obavijestiti kada proizvod bude ponovo dostupan.

U slučaju kada se proizvod ne može isporučiti, proizvod ćemo povući iz ponude online trgovine.

Moram li se registrirati za online kupnju na Zaks.hr?

Za naručivanje i kupnju artikala na Zaks web shopu, možete otvoriti i koristiti račun ili pristupiti stranicama kao gost.

Preporuka - otvaranjem računa imate mogućnost pregledavati i mijenjati vaše podatke, pratiti status vaše narudžbe, kreirati liste želja za buduće kupnje i/ili podsjetnike za vama važne događaje.

Kako mogu otkazati narudžbu?

Ako ste potvrdili narudžbu i već ste dobili potvrdu putem e-pošte, narudžba se može otkazati slanjem e-maila na adresu webshop@zaks.hr

Kako mogu promijeniti svoju narudžbu?

Ako ste potvrdili narudžbu i već ste dobili potvrdu putem e-pošte, narudžbu više nije moguće promijeniti. Sve dodatne informacije možete dobiti slanjem e-maila na webshop@zaks.hr

Kako promijeniti adresu za dostavu nakon što ste potvrdili narudžbu?

Ako ste dobili potvrdu putem e-pošte, tada je adresa za dostavu poslana dostavnoj službi. Pričekajte do trenutka kada vas kontaktira GLS dostavna služba, tada možete napraviti izmjenu adrese dostave (npr. adresa dostave na posao).

Što ako nestane zaliha naručenog proizvoda?

U slučaju da Zaks d.o.o. iz bilo kojeg razloga ne može isporučiti neki od naručenih proizvoda, s kupcem će, telefonom ili e-porukom, stupiti u kontakt naš djelatnik i tom prilikom dogovoriti isporuku zamjenskog proizvoda ili eventualnog otkazivanja naručenog proizvoda.

Mogu li kupiti proizvode kao tvrtka, dobiti R1 račun?

Da, jednostavno tijekom narudžbe potrebno je ispuniti podatke o tvrtki.

Svi registrirani korisnici u meniju „Osobni podaci“ trebaju ispunite informacije o tvrtki, a zatim u procesu kupnje kada se unose podaci o kupcu treba označiti „Trebam R1 račun“.

Kako mogu naručiti graviranje na proizvodu?

Graviranje možete naručiti prilikom potvrđivanja narudžbe tako da u rubriku „Poruka za web shop“ napišete što želite gravirati. Naglasite želite li pisana ili tiskana slova te koju je stranu proizvoda potrebno gravirati. Pogledajte jedan primjer na slici niže...

Graviranje proizvoda nudimo samo na posebno označenim artiklima za sve načine plaćanja osim pouzećem.

Za sve dodatno bit ćemo u kontaktu.

Koje načine plaćanja omogućujete?

Omogućujemo slijedeće načine plaćanja:

  • Plaćanje kreditnim karticama MasterCard, Visa, Maestro, Visa Premium, Diners
  • Plaćanje pouzećem (samo gotovina)
  • PayPal
  • KEKS Pay
Koji su uvjeti plaćanja kreditnim karticama?

U Zaks web shopu moguće je plaćati debitnim i MasterCard, Visa, Visa Premium, Maestro, Diners kreditnim karticama jednokratno ili obročno prema sljedećim uvjetima:

  • Zagrebačka banka za Visa i MasterCard na 2-12 rata
  • Privredna banka za Maestro, Visa Premium i Visa na 2-12 rata
  • Erste banka za Maestro, Diners, Visa i MasterCard na 2-12 rata

Minimalan iznos obročne kupnje karticom Zagrebačke banke je 100,00 kn. Kupovina u našem web shopu je sigurna. Koristimo Corvus sustav koji nudi najviše standarde zaštite i privatnosti podataka. Brojevi kreditnih kartica ne čuvaju se u sustavu, a njihov upis štiti se enkripcijom podataka. Saznaj više o sigurnosti online plaćanja.

Plaćanje prilikom preuzimanja

Za slučaj dostave na kućnu adresu korisnik isključivo plaća gotovinom (bez dodatnih provizija dostavnoj službi).

Koji je način dostave?

Za sve proizvode naručene u web shopu dostava je moguća putem GLS dostavne službe.

Nakon što je narudžba obrađena, putem SMS poruke primit ćete broj paketa i link za praćenje pošiljke.

Koji su troškovi dostave?

Cijena dostave iznosi 30,00 kuna | 3,98 € i navedena je u pregledu košarice prije izvršenja plaćanja. Za narudžbe u vrijednosti iznad 450,00 kn | 59,73 € cijena dostave je besplatna.

Dostava paketa se vrši putem dostavne službe GLS Hrvatska te je raspoloživa na cjelokupnom teritoriju Republike Hrvatske osim na pojedinim otocima.

Koje je vrijeme isporuke narudžbe?

Rok isporuke za artikle kupljene u web shopu je 2-5 radnih dana, odnosno rok počinje na dan potvrde narudžbe ili prvi radni dan nakon podnošenja narudžbe.

Proizvodi koji imaju doradu na zahtjev kupca, kao što su graviranja, povećanja ili smanjenja proizvoda, imaju produženo vrijeme isporuke.

Informacije o statusu paketa uvijek možete provjeriti na stranicama našeg partnera GLS - pratite paket online.

Dostava na kućnu adresu – što treba znati?

Dostava na kućnu adresu će se obaviti uz prethodnu najavu dostavnog službenika (za Zaks dostavu obavlja tvrtka GLS).

U slučaju da kupac ne preuzme paket u prvom dogovorenom roku, dostavljač će direktno dogovoriti s kupcem drugi pokušaj dostave. Ako nakon drugog pokušaja dostave pošiljka ponovno ne bude isporučena, vraća se u sjedište prodavatelja.

Informacije o statusu paketa uvijek možete provjeriti na stranicama našeg partnera GLS - pratite paket online.

Kako mogu vratiti proizvode kupljene putem web shopa?

Proizvode možete vratiti u roku od 14 dana od primitka narudžbe, bez potrebe za obrazloženjem.
Proizvod ili proizvodi moraju biti vraćeni neoštećeni, nekorišteni i u originalnoj ambalaži.

Povrat proizvoda možete obaviti slanjem povrata poštom (trošak povrata snosi kupac) na adresu:
Zaks d.o.o. (za web shop)
Ul. Vjekoslava Klaića 23
10000 Zagreb

U slučaju povrata proizvoda poštom, molimo ispunite i pošaljite ispunjen obrazac Jednostrani raskid ugovora.
Podrazumijeva se da je kupac pravovremeno vratio robu ako je poslana prije isteka roka od 14 dana. Kao datum otpreme vrijedi datum kada je pošta datirana od strane pružatelja dostavnih usluga.

Reklamacija proizvoda – na osnovi prava na garanciju ili zbog materijalnog nedostatka

Ako proizvod vraćate na osnovi prava na garanciju ili zbog materijalnog nedostatka, možete ga s računom poslati poštom uz potrebnu dokumentaciju na adresu: Zaks d.o.o. (za web shop), Ul. Vjekoslava Klaića 23, 10000 Zagreb
Reklamacija na osnovi prava na garanciju odnosi se na proizvode koji imaju sastavni dio mehanizam i čine proizvod cjelovitim (ručni satovi) te ste ustanovili da ne funkcioniraju besprijekorno. Jamstvena prava možete isključivo zatražiti u našim poslovnicama (za proizvode kupljene u poslovnicama) i web shopu (za proizvode kupljene u web shopu).
Reklamacija na osnovi prava zbog materijalnog nedostatka može se prijaviti u roku od 2 godine od predaje proizvoda u posjed.
Da biste ostvarili prava iz materijalnog nedostatka, obvezni ste pismeno obavijestiti pružatelja usluge o nedostatku na reklamacije@zaks.hr, detaljno ga opisati i pružatelju usluge omogućiti pregled proizvoda.
Dokumentacija potrebna za reklamaciju proizvoda: račun kupljenog proizvoda (za artikl kupljen u web shopu to je broj narudžbe) i ispunjen Obrazac za reklamacije.

U slučaju slanja robe poštom, troškove dostave snosi kupac. Ako je materijalni nedostatak opravdan, troškovi dostave će biti nadoknađeni kupcu. Kupac će biti obavješten o rješenju prigovora u roku od 15 dana od primitka proizvoda u trgovini.

Zašto još nisam dobila/dobio povrat novca?

Povrat sredstava vrši se u roku 14 dana od dana primanja obavijesti o raskidu ugovora pod uvjetom vraćanja proizvoda.

Pružatelj usluge zadržava pravo na zadržavanje povrata primljene uplate do trenutka preuzimanja vraćenih proizvoda ili dok kupac ne priloži dokaz da je proizvode poslao natrag pružatelju usluge.

Imam oštećenje na kupljenom artiklu i što sada?

U cilju brzog i efikasnog otklanjanja eventualnih nedostataka molimo da nam opišete nedostatak i kontaktirate naš odjel za reklamacije putem e-maila na reklamacije@zaks.hr kako bismo dogovorili pregled proizvoda i omogućili vam rješenje.

Koji su troškovi dostave?

Cijena dostave iznosi 30,00 kn | 3,98 € i navedena je u pregledu košarice prije izvršenja plaćanja. Za narudžbe u vrijednosti iznad 450,00 kn | 59,73 € cijena dostave je besplatna.

Dostava paketa se vrši putem dostavne službe GLS Hrvatska te je raspoloživa na cjelokupnom teritoriju Republike Hrvatske osim na pojedinim otocima.

Koje je vrijeme isporuke narudžbe?

Rok isporuke za artikle kupljene u web shopu je 2-5 radnih dana, odnosno rok počinje na dan potvrde narudžbe ili prvi radni dan nakon podnošenja narudžbe.

Proizvodi koji imaju doradu na zahtjev kupca, kao što su graviranja, povećanja ili smanjenja proizvoda, imaju produženo vrijeme isporuke.

Informacije o statusu paketa uvijek možete provjeriti na stranicama našeg partnera GLS - pratite paket online.

Koji su načini i uvjeti plaćanja?

U Zaks web shopu omogućujemo slijedeće načine plaćanja:

  • Plaćanje kreditnim karticama MasterCard, Visa, Maestro, Visa Premium, Diners
  • Plaćanje pouzećem (samo gotovina)
  • PayPal

Prihvaćamo plaćanje debitnim i MasterCard, Visa, Visa Premium, Maestro, Diners kreditnim karticama jednokratno ili obročno prema sljedećim uvjetima:

  • Zagrebačka banka za Visa i MasterCard na 2-12 rata
  • Privredna banka za Maestro, Visa Premium i Visa na 2-12 rata
  • Erste banka za Maestro, Diners, Visa i MasterCard na 2-12 rata

Minimalan iznos obročne kupnje karticom Zagrebačke banke je 100,00 kn.

Kupovina u našem web shopu je sigurna. Koristimo Corvus sustav koji nudi najviše standarde zaštite i privatnosti podataka. Brojevi kreditnih kartica ne čuvaju se u sustavu, a njihov upis štiti se enkripcijom podataka. Saznaj više o sigurnosti online plaćanja.

Bez pronađenog odgovora?
Kontaktirajte nas

Ukoliko niste pronašli odgovor na svoje pitanje ili želite detaljnije informacije, kontaktirajte nas putem poziva na 0800 5959 ili na info@zaks.hr

Zatvori

Iznimno nam je važna zaštita vaše privatnosti! Kako bismo vam osigurali korisničko iskustvo kakvo i sami priželjkujete na našoj stranici koristimo kolačiće i druge tehnologije putem kojih se obrađuju vaši osobni podaci. Voditelj obrade vaših podataka je ZAKS.

Obrada vaših osobnih podataka je nužna za funkcioniranje ove stranice,  izradu statističkih i analitičkih izvješća, ali i za prilagođavanje sadržaja vama.

Više o podacima koje obrađujemo kao i o vašim pravima pročitajte u našim Pravilima o privatnosti, a o kolačićima i drugim tehnologijama u Pravilima o korištenju kolačića.

Kolačiće u bilo kojem trenutku možete ponovno ažurirati pod ˝Uredi privole˝. Nužni kolačići su nam potrebni kako bi stranica funkcionirala na ispravan način te kako bismo u što većoj mjeri održali sigurnosne standarde pridržavajući se svih važećih propisa, njih ne možete ažurirati.

Ova kategorija kolačića može se nazivati i tzv. kolačićima treće strane. Kolačići društvenih mreža i marketinški kolačići se koriste u svrhu reklamiranja i prilagođavanja sadržaja korisniku. Koriste se i za ograničavanje oglasa. Moramo vas obavijestiti da prilikom korištenja ove kategorije kolačića dolazi do prijenosa podataka u treće zemlje.

Ova kategorija kolačića može se nazivati i tzv. kolačićima treće strane.  Funkcionalni kolačići nam omogućuju da se na web servisu sačuvaju informacije koje su prethodno upisane (primjerice korisničko ime ili jezik) te da poboljšaju mogućnost pružanja bolje usluge. Moramo vas obavijestiti da prilikom korištenja ove kategorije kolačića dolazi do prijenosa podataka u treće zemlje.